torstai 10. syyskuuta 2015

Maalattu pirttipöytä

Heippa taas!
Sain toissapäivänä vihdoin maalattua sen mun pirttipyödän ja penkit. Oon kyllä todella todella tyytyväinen lopputulokseen :)

pirttipöytä



pirttipöytä Ne oli siis ihan tavalliset vaaleat puiset alunperin.

maalaus

Hioin ne itse käsin :D Onneksi ei ollut pinnalla isoa lakkakerrosta, niin se kävi nopeasti.

Ostettiin puolihimmeää helmi-kalustemaalia Prismasta.

maalattu pirttipöytä
Ensimmäinen maalikerros
maalikerrokset

Tässä on nyt alempana yksi maalikerros ja ylemmässä puuosassa on jo toinen kerros.

valkoinen pirttipöytä

Valmis! Mun mielestä on kiva että näkyy vähän tota puuta sieltä maalin alta, joten maalasin sen vain kahteen kertaan.

sukat makkaralla
Noi sukat makkaralla- juomalasit sain synttärilahjaksi ja ne näyttää valkoista vasten ihanan raikkailta.

Ja noi taustalla olevat tuolit oli meidän aikaisempi projekti. Löydettiin ne Järvenpään fidasta ja niissä oli harmaa likainen kangas ja metallinväriset jalat. Maalattiin ne metalliosat valkoiseksi ja vietiin päällystettäväksi noi istuinosat. Niistä tuli kyllä ihanat. Tekisi mieli pakata ne mukaan muuttokuormaan ja viedä omaan kotiin, mutta ei äiti niistä luovu.. Ymmärrän kyllä miksei :D

hermeliini

Ja tää pieni katteli ihmeissään ku häiritsen sen päiväunia raahaten pyötäryhmän olkkariin ja napsien miljoonia kuvia :D

Tällä viikolla alkoikin jo koulu latinan merkeissä ja juhlittiin ystäväni synttäreitä olemalla pyjamabanaaneja. Käytiin hesessä ja kaupasta haettiin herkkuja ja tultiin meille yöksi kattomaan supernaturalia. Seuraavana päivänä napattiin meiltä esteet ja Vincent kainaloon ja mentiin tekemään kaverin pihalle pitkä esterata. Meillä on nyt tulossa kolmet kisat, niin on hyvä vähän harjoitella.
granaattiomena
Granaattiomenaa

irtokarkit
kattilassa popcornit En oo ennen tehny kattilassa poppareita. Hyviä niistä tuli vaikka laitettiin sinne niitä siemeniä vähän liikaa ;D

ulkojouluvalot

Laitoin myös  parvekkeelle valot. Onhan se aikaista, mutta  minun mielestä noi on niin ihanat ja kohtahan mä muutan, niin ajattelin nyt jo nauttia niistä viimeisen kerran..


6 kommenttia:

  1. Hei näyttää hyvältä tuo pöytä! :-) Ja ihana pupunen, hih :3

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on muuten tosi kivanoloinen, mutta olisi vähän huolitellumman näköistä, kun muokkaisit tekstin ja kuvat samanlevyisiksi, se toisi heti jo huolitellun ulkonäön blogillesi! Toi pöytä näyttää kyllä tosi hyvältä maalattuasi sen! Itselläkin olisi vaikka kuinka paljon kalusteita, joista tulisi maalata käytönjäljet piiloon, mutta mulla ei aika riitä sellaiseen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa okei :) kiva ku sanoit, mä en ollu ees tajunnut tuollaista :D ja kiitos, mä oon kans tyytyväinen

      Poista
  3. Tosta pöydästähän tuli todella hieno! :) Ihania noi valot, tuossa kaiteessa.

    VastaaPoista